Reklamačný poriadok

reklamácia

Chcete nám poslať tovar na reklamáciu? Vytlačte si jednoduchý reklamačný formulár , priložte kópiu daňového dokladu (faktúry) a spolu s tovarom je odošlite na adresu:

"REKLAMÁCIA"

Fashia s.r.o.

Karvinská 577/1

737 01 Český Těšín

 

(tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku)

Reklamovaný tovar nám prosím pošlite riadne zabalené proti poškodeniu pri preprave a očistite ho od prípadných nečistôt.



Záručná lehota je zákonom stanovená na 24 mesiacov, u nášho tovaru slúži daňový doklad (faktúra) zároveň ako záručný list. Nároky zo zodpovednosti za vady a zo záruky (reklamácia) sa nevzťahujú na závady spôsobené nesprávnym použitím a opotrebením nezodpovedajúcim spôsobom. Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu bezodkladne po vzniku vady. Reklamovaný tovar nám musí byť doručené spolu s písomným oznámením vád, a obsahovať by malo aj voľbu vysporiadanie nároku kupujúceho podľa zákona.

Reklamáciu budeme posudzovať v súlade s pokynmi stanovenými výrobcom tovaru alebo jeho zástupcom, resp. výrobcovia takýto tovar odošleme na vyjadrenie a vybavenie. Reklamovaný tovar nám prosím pošlite riadne zabalené proti poškodeniu pri preprave .. V prípade kladného vybavenia reklamácie je zákazníkovi zaslaný opravený alebo vymenený tovar späť na náklady Fashia.cz. Maximálna doba vybavenia reklamácie je zákonom stanovená na 30 dní, ale snažíme sa všetko maximálne urýchliť.

Podrobnejšie informácie k reklamácii nájdete v obchodných podmienkach.