Vrátenie tovaru

Ako postupovať, keď Vám zakúpený tovar nevyhovuje a chcete ho vrátiť v zákonnej 14denné lehote?

Pri nákupe cez internetový obchod máte podľa § 1829 občianskeho zákonníka ako spotrebiteľ právo od zmluvy do 14 kalendárnych dní od prevzatia zásielky bez udania dôvodu odstúpiť. Ak odstúpi spotrebiteľ od zmluvy, je povinný odovzdať alebo zaslať späť tovar v lehote najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. V ideálnom prípade nám prosím posielajte tovar v pôvodnom obale.

Tovar nesmie byť použitý alebo poškodený.

Podrobnejšie informácie nájdete v obchodných podmienkach.

Právo vrátiť tovar do 14 dní od prevzatia tovaru máte len pri nákupe cez internetový obchod.

O priebehu vrátenie tovaru vás budeme informovať e-mailom.
 


Vrátenie tovaru

Ak vám tovar nevyhovuje a chcete ho vrátiť, pošlite nám ho späť. Vrátený tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

Keďže Vám chceme ušetriť čas tak môžete vrátiť tovar pomôcť Zásilkovna kde vrátka je lacnejšie a stojí vás 100, - Sk s DPH. Čiastka bude odpočítaná od vráteného produktu. Ak je tovar lacnejší ako odoslanie späť k nám budeme požadovať od Vás doplatok s ktorým súhlasíte využitím služby.

Postup pre odoslanie tovaru je jednoduchý stačí oznámiť tento kód: 95047902 na Zásilkovna point a to je všetko.

Stiahnite si a priložte kópiu dokladu o kúpe a tiež si stiahnite a vyplňte formulár na vrátenie alebo výmenu tovaru. 

Stiahnite si formulár na vrátenie a výmenu tovaru ZDE

Peniaze za tovar aj zaslanie objednávky pošleme na Váš bankový účet alebo poštovou poukážkou čo najskôr, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

Poštovné za vrátenie balíka v tomto prípade hradí zákazník, nie predajcu, a to aj v prípade, že zákazník získal od predajcu doručenie balíka na svoju adresu zdarma. Druhou možnosťou je osobné vrátenie v jednej z kamenných predajní, ktoré je zadarmo.

Podrobnejšie informácie nájdete v obchodných podmienkach.


Pôvodné balenie tovaru

Obal nie je predmetom kúpy ani súčasťou kúpenej veci. Tovar si môžete vyskúšať, nemalo by však dôjsť k jeho zjavnému opotrebovaniu. Je potrebné brať do úvahy náklady, ktoré bude mať Fashio sro s uvedením do pôvodného stavu a ktoré môžu byť požadované k úhrade. S ohľadom na rôznorodosť tovaru môžu byť tieto náklady rôzne vysoké a rieši sa individuálne. Tieto náklady potom môžu byť započítané s čiastkou za vrátený tovar.


Adresa pre zasielanie tovaru:

"VRATKA"

Fashia s.r.o.

Karvinská 577/1

Český Těšín, 737 01

(tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku)